Rödbetsbröd

Idag var det upp till bevis, jag har avslutat mina bageri A studier i skolan och jag har varit ute på praktik i 4 veckor på ett bageri/café.
Så idag skulle jag testa på att baka hemma efter allt jag lärt mig ute.
Jag började experimentera lite här hemma och röjde i kylen och tog lite rödbetor och ett par morötter och la detta i degen och herregud vilken tjusig färg.
Rosa rosa rosa!
Jag älskar't!
Det bästa av allt var smaken, det vart hur bra som helst.
Mums!

Nån som e sugen på att testa detta bröd?
-Vill ni ha receptet?

Här får ni en bild på skapelserna iallafall.


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad coolt! :D Du är så duktig!

2010-11-08 @ 13:15:36
URL: http://honesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0