Preggo-tårta

Min barndomskompis kontaktade mig och frågade om jag ville göra en tårta åt henne, en som hon kunde bjuda sina arbetskamrater på.
Hon väntar barn och ska börja sin mammaledighet och vad passar bättre än att bjuda på en Gravid-tårta?



Jag har längtat så mycket efter att göra en sån här tårta och äntligen fick jag chansen.
Vilken utmaning det blev, men så kul det var och häftigt resultat.
Jag är så tacksam som fick hjälp av min underbara sambo David <3



Jag fick inspiration av underbara Linda Runn som är en fantastisk tårtbakerska.



Fyllning: Hallonmousse och Vitchoklad
Täckt i Marsipan och sugarpaste


Kommentarer
Postat av: Linda - Cupcakefluffan

Vilken härlig tårta, tänkte själv göra en sådan om några veckor till en baby shower

2011-03-17 @ 20:59:13
URL: http://cupcakesfluffan.blogspot.com/
Postat av: Mad

Haha, vilken cool tårta! Den hade jag inte haft mage (host, ursäkta) att skära i. :)

2011-03-17 @ 22:41:18
URL: http://vendeltid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0