Blixten McQueen!

Jag fick ett samtal från min vän vars son skulle fylla 3 år och det enda han ville ha var en Blixten Mcqueen tårta.
Det kan ju inte vara så svårt tänkte jag, jag har ju sett hur många som helst i tårtvärlden som gjort denna lilla röda bil, sagt och gjort så tackade jag ja till att göra tårtan.
Men, det var inte så lätt som jag hade tänkt mig, min älskade sambo fick rycka in och hjälpa mig att modellera denna lilla bil.
Men resultatet blev ju bra tillsist, men det är helt klart tack vare min älskade sambo.

Och vad tyckte födelsedagsbarnet då?
- Han älskade den!
*phuuu*





Fyllning: Mjölkchokladmousse och Hallongrädde
Täckt med Marsipan
Tårtbricka från: Siluett


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vilken charmig tårta! Slår vad om att den var god med. mjölkchoklad och hallon.. mm!

2011-07-09 @ 15:55:58
URL: http://idasivertsson.blogg.se/
Postat av: AnnaWK

Bra då ska jag fixa det. Träffas gärna inom en snar framtid, så länge jag slipper dricka kaffe i den här värmen :)

2011-07-09 @ 16:24:36
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: Albin och hans mamma

Den va hur mumsig som helst! Jag åt vägen och blixten är sparad i mitt rum! =)

Tack gulliga du för att du finns <3

2011-07-14 @ 15:05:27
Postat av: mella

En dag önskar jag att jag blir lika duktig som dig på att göra tårtor. En stor eloge till dig tjejen :)

2011-08-04 @ 23:12:41
URL: http://thingsunsaid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0