Fazer Nyheter!

Hej!

Idag har jag lite insider-info från Fazer eller jag vet inte om det är nåt "hemligt" direkt men jag vet att Fazer kommer släppa ut lite nyheter i vår.

Vad sägs om "Go nuts med Dumle" Dumlekolor med Cashewnötter.. Muuums, hur gott låter inte det?

Sen kommer dom börja sälja styckbitar av Geisha, Dumle, Karl Fazer och Karl Fazer mint. Det kommer se ut som snickerbitarna ungefär i storlek, perfa ju!

Sen vart de nån nyhet med Karl Fazer med nån krämig fyllning med, men det har jag helt glömt bort vad det var för smak.

Gott va? :)


Denna otroligt söta tröja fick lilla Julia utav oss i julklapp, sött or what?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!



Skulle eventuellt vilja beställa tårtor av dig, men har lite undringar och länken till dig funkar inte...



Hör gärna av dig till mig:



[email protected]



Mvh

Sofia

2011-02-03 @ 22:41:43
Postat av: Marie A.

Käkade dumle go nuts, den var god men inte direkt något speciellt. Känns väldigt lik dumle snacks. :)

2011-02-04 @ 21:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0