Cake Boss

Jag har fått upp ögonen för en ny idol.

Sorry Leila, du har alltid varit min "gud" när det gäller att baka.. men du får stiga av tronen nu.

Min nya idol kallas CAKE BOSS

En serie som går i USA om en italiensk man som har ett bageri tillsammans med släkt, efter att ha bara sett ett avsnitt så är jag fast, han gör såna konstverk att jag inte kan tro det är sant.
Samtidigt blir jag skrämd, för han är så sjukt duktig, jag kommer aldrig någonsin bli så duktig som han är.
Om ni har möjlighet, sök på Youtube efter Cake Boss.
Ni kommer antagligen bli lika impade av honom som jag är.



(Bild lånad från Google)


(Bild lånad från Google)



Tack för tipset Maria :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Heej :)



Jag undrar vilken kanal det går på och vilken dag? :)

2010-05-05 @ 08:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0