Konfirmation

Konfirmationstårta till min kusin Victor.

Fyllning:
Marabou Mjölkchoklad fluff
&
Hallonmousse

Täckt med Sugarpaste


Tårtbricka från Siluett


Det var lite spännande att göra tårtan igår i 32 graders värme.
Korset hade inte kunnat torka så det åkte på sniskan ganska fort :)
Men men, Tårtan uppskattades av alla gästerna och jag är glad att jag fick möjligheten till att göra en våningstårta.
 
Nu har jag inget tårtprojekt på ett tag.

Men..
Jag har breaking news!
Jag ska sätta mig på skolbänken den 5 Augusti igen.
Då ska jag läsa Café & Kallkök.
Ett steg närmare min dröm till att jobba med inom konditoryrket.

Tjipp o Hejj!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hehe, okej. Våra kissar luktade kattlåda, och det är inte så fräscht, haha :P

2010-07-04 @ 21:59:42
URL: http://wordsbyme.se
Postat av: Annelie

Vad roligt att du ska börja utbildning!

Med dina fina tårtor m.m. så passar du verkligen till konditor.

Själv läser jag till Bagare- och konditor just nu så jag blev nyfiken på din utbildning också.



:)

2010-07-15 @ 12:19:37
URL: http://imittkok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0