Ännu mer nyheter!

När vi ändå snackar nyheter så har Malaco kommit ut med tre nya påsar.

Jag har tittat lite närmare och delar med mig min åsikt av dessa.


Påse nr.1: Candy.
Inte min favorit, vad säger ni om: Chokladdoppade gelégodisar? Chokladdoppade lakritsbitar?
-Nej tack!




Påse nr.2: Crunchy
Min favorit!

Den innehåller blandannat chokladdoppade nötter(m&m), Kinapuffar och liknande Malteser.


Påse nr.3: Favourite
Absolut värd att testa på
.
Det är lite "kinapuffar" och gott&blandat godisar.


Dessa påsarna fick vi som smakprover på jobbet igår.
Idag när jag öppnade brevlådan så låg det ett paket till mig från Malaco där jag fick två av dessa påsarna hemskickade, Tusen Tack!

Så..  nu har ni lite kött på benen, ut och testa med er ;)

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Hur lyckas du få alla dessa nyheter hem till dig?

Lägenhetsnumret har jag inte orkat ta tag i, får väl rycka upp mig och göra något åt saken imorgon.



Kram

2011-02-16 @ 18:35:50
URL: http://annawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0