Very Cherry Chocolate Cake!!

Hej allihopa!
Här har det varit väldigt tyst på bloggen ett tag. Jag har helt enkelt inte alls haft lust att gå in på bloggen men idag så ska jag uppdatera er med en tårta som slår alla tårtor jag någonsin gjort.

Very Cherry Chocolate Cake

Herregud vad gudomlig tårta!
Det är väldigt många bakbloggare som skrivit om denna tårtan så jag var helt enkelt tvungen att testa.
För recept gå in på Louises spis



Jag hade så bråttom med att bjuda mina underbara kollegor på tårta så bilderna på denna gudomliga tårtan blev inte det mest smickrande men ack så goood!!


Så här såg det ut när vi hade tårtkalas på jobbet, på denna tårtbuffén så har jag bakat cheesecake med valnötter och då very cherry chocolate cake. Till vänster är en tårta som min kollegas flickvän bakat med maräng.

Anledning till denna tårtbuffén var för att tacka för mina 5 år på mitt jobb. Jag har nu börjat ett nytt jobb och ska faktiskt till Stockholm imorgon på utbildning. Spännande!
Så nu blir det nog lugnt på bloggen en stund till...

Ha der så gott och passa nu på att gå in på Louises blogg och baka denna tårtan!

Kommentarer
Postat av: Erika - Bakglädje

Very cherry chocolate cake är så god.

Din tårtbuffé såg väldigt frestande ut.

2011-08-23 @ 15:46:33
URL: http://bakgladje.blogspot.com
Postat av: Jasmin

Du gör fantastiskt fina och coola tårtor!! Jag hittade din blogg då jag letar efter ngn som kan tänka sig baka en tårta för betalning till min pojkvän och hans brors födelsedag. Du imponerar!! Undrar om du kanske kan tänka dig baka en? Skriv svar här eller på min mail!

2011-08-25 @ 15:45:18
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Vilken fantastiskt fin blogg du har - här ska följas ;) Läste också det här receptet när Louise lade ut det och fastnade för det, det både ser och låter SÅ gott! Din tårta är verkligen snygg, duktigt av dig <3

2011-09-04 @ 12:25:10
URL: http://daedalsmat.sajto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0