Innebandy

William 12 år älskar Innebandy och hans föräldrar mailade mig och frågade om jag skulle kunna tänka mig att göra en födelsedagstårta till honom.
Inte varje dag man får göra innebandy-tema.
Det fick bli en enkel design på tårtan denna gången då tårtan skulle levereras på en vardag, har inte lika mycket tid att lägga ner på tårtor då.
Men familjen vart jättenöjda med tårtan iallafall och det är huvudsaken.




Fyllning: Dumlefluff & Hallonmousse
Täckt med: Sugarpaste
Tårtbricka från: Siluette

Förändringar håller på o ske för mig här på internet, inom en snar framtid kommer förhoppningsvid en ny bloggsida komma fram, tjoho!


Kommentarer
Postat av: Linda - Cupcakefluffan

jättefin tårta

2010-10-21 @ 21:14:38
URL: http://cupcakesfluffan.blogspot.com/
Postat av: AnnaWK

Jag har inte tänkt att åka med Frasse någonstans över huvudtaget. Ska han till veterinären får hans gamla ägare ta honom dit. Och aldrig i livet att jag tar in den äckliga buren till oss. Fy!



Har inte din praktik gått väldigt fort? Tyckte att du nyss började men läste just att du snart är klar där.

2010-10-27 @ 19:43:48
URL: http://annawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0