Tårt-regn

Idag har jag jobbat på kan jag lova.
Jag är helt slut, har först jobbat på mitt jobb mellan 6-15 och sedan med en gång hem till mitt andra "jobb".

Två tårtor till Hasse som fyller 60 år.
Han gillar att trädgårdsgrävmaskin och verktyg ;)



Fyllning: AfterEight Fluff & Pärongrädde
Tårtbricka från Siluett


Fyllning: Grädde, Marsan & Hallonsylt (klassisk prinsesstårta)
Tårtbricka från Siluett


Fyllning: Grädde, Marsan & Hallonsylt (klassisk prinsesstårta)
Tårtbricka från Siluett


Sedan så måste jag tacka min sambo som hjälpte mig att modellera grävmaskinen, den hade aldrig blivit så fin som den är om inte han hade ryckt in :) Tack Tack Tack!


Sedan fick jag en beställning av min arbetskollega vars brorsdotter fyller år.
Tjejen gillar Rosa och Hello Kitty.


HallonMuffins med WhiteChocolate frosting.
Tårtbricka från Siluett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0