Kryddor



Jag älskar att så kryddor.
Kryddor verkar vara det enda jag kan så.
Blommor/växter och jag går inte ihop, dom dör varenda gång jag köper hem dom.
Hur mycket jag än försöker och ta hand om dom så går det bara inte.
Fast jag vill skylla lite på blommornas död på Nemo, för han brukar jävlas genom att äta på dom.
Men hur som helst.
Kryddor.
I love them.



Titta så dom växer!
Underbart!
Basilikan växer mest.
Om jag ska vara helt ärlig så kommer jag inte ens ihåg vad jag sått förutom basilikan, haha.
Men jag tror det är Timjan och.. ja.. den tredje vet jag inte.
Får vänta tills den växt till sig lite så kan jag sniffa mig till det.

Ha en underbar och solig söndag.
Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Köpt på ikea? Då är det basilika, timjan och persilja. Hur som helst så lever ett par (dock ett par) blommor för mig men kryddor funkar verkligen inte hos mig. Så fort det kommer innanför dörren så dör dom!

Love // Icke gröna fingrar marie

2010-05-02 @ 20:06:46
Postat av: Anonym

Skrev jag verkligen timjan? Oregano var det jag tänkte på...

2010-05-03 @ 16:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0