Macarons nr 2



Det är nu andra gången jag bakar Macarons.
Jag gjorde en hel del misstag denna gången, det är så himla pilligt att baka dessa delikatesser.
Men nu har jag lärt mig en massa av vad jag inte ska göra nästa gång.
Jag gjorde mina macarons ganska små denna gången för jag ville att det skulle bli lite fler helt enkelt.
Men nästa gång ska jag göra dom större och jag ska nog testa att göra med kaffefyllning nästa gång.
Apelsinfyllningen blev jättejättegod, min sambo gav dessa makarons högsta betyg ;)


Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

Hallåsan :) Jösses så mycket fint det var här inne. Nä jag köper bilderna, hade varit kul att kunna göra själv. macronerna är ju jättefina, dom är inte lätta dom. Ibland har jag problem med att dom spricker. Ha en go kväll

Kram Lena

2010-03-21 @ 19:00:11
URL: http://www.metrobloggen.se/bakverk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0