*tipsa*

Snöovädret gjorde att jag fick ändra mina planer, så gott folk, IM BACK!
Jag vill passa på att tipsa er om en väldigt kul grej.




LINAS MATKASSE

-Har ni hört talas om denna fantastiska grej innan?!

Varannan måndag levereras en kasse full med mat till dig, där finns recept och självklart alla ingredienser.
Det är recept och mat för 5 måltider á fyra personer.
Hur jäkla fiffigt som helst ju!
Jag tvekade inte en sekund och klickade hem mig en påse med en gång.
Passa på ni med, nu har hon nån form av Kampanj, så du får en testkasse hem för 499:- istället för ordinariepriset på 759:-

Gå in på Linas matkasse och fyll i rabattkoden: RK38



Hejja Hejja va kul!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jo, jag har hört talas om det och fundrat på det många gånger. Problemet är att jag ör extreeeemt kräsen med mat så riksen finns att jag bara vill äta typ hälften av grejerna..

2010-01-06 @ 12:10:56
URL: http://asonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0