Award!



Jag har fått en Award av den otroligt duktiga Jennie.
Tusen Tack, jag blev jätteglad!

Så här funkar det när man mottagit denna fina utmärkelse:
•Kopiera awarden till bloggen.
•Länka till personen du fått awarden av.
•Berätta 7 intressanta fakta om dig.
•Välj 7 andra bloggar att ge awarden till.
•Länka till deras bloggar.
•Lämna en kommentar på deras bloggar att dom fått en award dig.


1. Min största dröm är att bli bagare alt. konditor
2. Jag har jobbat inom handels sedan jag var 16 år, alltså i snart 8 år.
3. Har varit livrädd för katter i hela mitt liv t.om när jag & David skaffade Nemo, men nu är min rädsla borta.
4. När jag var liten så kunde jag rita jättefint, hade tavlor på utställning, men nu kan jag knappt måla en streckgubbe.
5. Jag gick EL-datateknik i gymnasiet men kan lite om datorer som när jag började skolan.
6. Jag har redan nu bestämt namn på vårat framtida barn, om det blir en flicka, namnet skulle då bli Tindra. (men väntar med det tills om sisådär 5 år till eller nåt :))
7. Jag avskyr att gå i skogen för att "kolla på kottar" medan min sambo älskar det och kan sitta en kvart på en stubbe och titta på bark.

Dessa fantastiska bloggarna får en award av mig:

1. Mat.såklart.
2. Rosa Maränger.
3. Heavenlycake.
4. Mumsfillibabba
5. Piece of cake
6. Lisas bakverk
7. Ikka med litet s


Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Haha, älskar punkt nummer 7!

2010-02-12 @ 09:09:53
URL: http://annawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0