Julklappstips

Vad hände egentligen?!
Det är den 16 dec idag, drygt en vecka till julafton.
Vart har tiden tagit vägen?!
För första gången så är jag inte klar med julklapparna vid denna tiden på året, skämmes på mig!
Är det bara jag som tyckt att detta året har gått extra fort?

Jag har ca. 4 julklappar kvar (eller 4 personer rättare sagt).

Jag har ett tips till er där ute som själva inte vet vad ni ska köpa till er bror/syster/mamma/pappa,
gå in på Tidningskungen.se och beställ en tidningsprenumeration, smidigt och billigt.

Jag kan avslöja för er att en av alla julklappar som jag har fixat, är köpt från tidningskungen just för att det är smidigt och det passar alla.

Ett litet tips från lilla mig till er där ute som är vilse i juklappsträsket.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0