Uppdatering.

Hello där mina goa besökare! :)
Jag har ett nytt tårtprojekt till på lördag.
Sen verkar det vara dött på tårtfronten, nedrans.
Det blir en prinsesstårta till en 16-årig (eller var det 17, hmm) prinsessa.
Rosa gulligull och en prinsesskrona.
Ja vi får se hur resultatet blir, jag ska nämligen jobba med marsipan för första gången.
Wish me luck.

Sen på lördag ska jag och Maria baka ännu mer julgodis, jag har lovat min svärmor att ta med mig julgodis hem till henne och det gör jag gärna.
Jag har gjort tryffel med apelsin samt ischoklad med apelsin och choklad, dom kan jag lova var en riktig höjdare, så det måste bakas mer sånna på lördag :)

Nu ska jag slänga i mig mitt morgonkaffe och sedan är det work work som gäller.

Kraaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0